مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:522022-01-27سياسي

برنامه ای برای همکاری دوجانبه آذربایجان شرقی و بنگلادش تدوین شود


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ارتباط بخش های خصوصی و هیأت های تجاری و اقتصادی آذربایجان شرقی و بنگلادش گفت: برنامه ای با زمان بندی مشخص برای همکاری های دوجانبه تدوین شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ارتباط بخش های خصوصی و هیأت های تجاری و اقتصادی آذربایجان شرقی و بنگلادش گفت: برنامه ای با زمان بندی مشخص برای همکاری های دوجانبه تدوین شود.

عابدین خرّم روز پنجشنبه، 7 بهمن ماه، در دیدار با سفیر بنگلادش در تهران که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به اشتراکات فرهنگی و تاریخی دو کشور ایران و بنگلادش، گفت: این اشتراکات می تواند نقطه ی شروع مناسبی برای گسترش مناسبات و همکاری های دو کشور باشد.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی یکی از استان های مهم و تأثیرگذار ایران است، افزود: این استان دارای تاریخ و فرهنگ غنی بوده و شهر تبریز به عنوان مهد تمدن شیعه، تأثیرات بزرگی در جغرافیای ایران و منطقه داشته است.

خرّم با اشاره به اینکه تبریز و آذربایجان شرقی از لحاظ اقتصادی در سطح منطقه محوریت دارند، افزود: استان ما ظرفیت های کم نظیری در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی دارد و در تولید محصولاتی مانند فولاد، مس، چرم، کفش، فرش، شیرینی و شکلات و محصولات گلخانه ای در کشور سرآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای همکاری دوجانبه آذربایجان شرقی و بنگلادش تدوین شود

برنامه ای برای همکاری دوجانبه آذربایجان شرقی و بنگلادش تدوین شود