مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:522022-01-27ورزشي

سرعت بخشیدن به رونق اقتصاد گیلان اولویت برنامه سفر رییس جمهور


استاندار گیلان، رویکرد سفرهای رییس جمهوری را کاهش فاصله بین مردم و مسئولان داست و گفت: سرعت بخشیدن به رونق اقتصاد گیلان از اولویت برنامه های ارائه شده به رییس جمهوری است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، رویکرد سفرهای رییس جمهوری را کاهش فاصله بین مردم و مسئولان داست و گفت: سرعت بخشیدن به رونق اقتصاد گیلان از اولویت برنامه های ارائه شده به رییس جمهوری است.

اسدالله عباسی در گفت وگوی ویژه خبری باران، با اشاره به سفر روز جمعه آیت الله دکتر رییسی رییس جمهوری به گیلان اظهار کرد: سفر رییس جمهوری به استان ها با دستاوردهای بسیار خوب و امید آفرین همراه است.

وی افزود: با تشکیل کارگروه ها و جلسات در گیلان و همچنین حضور در نهاد ریاست جمهوری نیازها و خواسته های مردم و میزان درخواست اعتبارات در سطح ملی بررسی و بیان شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان از آمادگی کامل استان برای میزبانی از رییس جمهوری و هیئت دولت خبر داد و افزود: آیت الله رییسی بر اساس گزارشهای واصله در برخی مناطق به صورت سرزده حضور خواهند داشت و از نزدیک مشکلات و مسائل مردم را رفع و رجوع و دستورات لازم را صادر می کنند.

وی ادامه داد: حضور در نشست با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، دانشگاهیان، سرمایه گذاران، کشاورزان، فعالان حوزه صنعت، ورزش در عصر جمعه از دیگر برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بخشیدن به رونق اقتصاد گیلان اولویت برنامه سفر رییس جمهور

سرعت بخشیدن به رونق اقتصاد گیلان اولویت برنامه سفر رییس جمهور