مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:272022-01-27ورزشي

جشن شادی مردم ارومیه پس از صعود تاریخی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022


پس از صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2022 قطر، مردم ارومیه همزمان با مردم سراسر ایران به جشن و شادی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، امشب پنجشنبه 7 بهمن ماه جاری پس از اتمام بازی ملی پوشان کشورمان مقابل تیم ملی عراق و گل سرنوشت ساز مهدی طارمی مردم ورزش دوست ارومیه نیز با حضور در سطح شهر به جشن و سرور پرداختند.

با دمیدن کریستوفر جیمز در سوت پایان بازی شور و نشاط سراسر ایران را گرفت و  شهروندان ارومیه ای نیز با حضور در خیابان ها به جشن و پایکوبی پرداختد و شمار افراد حاضر در جشن ملی صعود فوتبال ایران هر لحظه بیشتر می شود.

شهروندان ارومیه ای با حمل پرچم های ایران اسلامی صعود مقتدرانه تیم ملی ایران را جشن گرفتند.

رانندگان خودروهای عبوری نیز با به صدا درآوردن بوق های ممتد و روشن کردن چراغ های خودرو و بالابردن پرچم جمهوری اسلامی در جشن پیروزی مشارکت دارند.

بارش برف و برودت هوا نیز مانع از حضور مردم در خیابان های ارومیه نشد و تعداد زیادی از مردم اعم از مرد و زن و کودک و جوان در خیابانها به شادی پرداختند.

با افزایش لحظه به لحظه ازدحام مردم و خودروها در خیابانها، ترافیک سنگینی در قسمت های اصلی شهر ارومیه و تفرجگاه جاده بند حاکم است  و مردم در یک فضای به دور از تنش و  با فریادهای یاشاسین ایران، ایران – ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن شادی مردم ارومیه پس از صعود تاریخی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022

جشن شادی مردم ارومیه پس از صعود تاریخی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022