مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:222022-01-27اقتصادي

805 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی تخریب شد


سرپرست مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 805 بنا و مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان امسال به مساحت 66 هکتار قلع و قمع و به حالت اولیه برگردانده شده است.

- ، رضا احمدنژاد در این زمینه افزود: 2 هزار و هشت فقره به مساحت 92 هکتار تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی توسط گشت های یگان حفاظت از اراضی کشاورزی شناسایی شده است که برای یکهزار و 64 مورد اخطار توقف عملیات صادر شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرای حکم های قلع و قمع در اراضی زراعی و باغی در سطح شهرستان ها با حضور و همراهی نیروهای یگان امداد انتظامی و نماینده دادستان استان و توسط اکیپی از امور اراضی جهادکشاورزی شهرستان ها انجام می شود.

احمدنژاد با بیان اینکه توسعه ویلا سازی در اراضی کشاورزی تهدید کننده امنیت غذایی مردم است، بیان کرد: با افرادی که به بهانه ساخت ویلا و کاخ در باغ و اراضی کشاورزی اقدام به تغییر کاربری و تخریب اراضی مرغوب کشاورزی می کنند، برخورد قاطع می شود.

سرپرست مدیریت اموراراضی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: امسال برای 52 مورد به مساحت 41 هزار هکتار سند اراضی کشاورزی صادر و تثبیت مالکیت شده است.

وی بیان کرد: رفع تداخلات اراضی کشاورزی و ملی در اولویت کارهای اجرایی سازمان قرار دارد که از ابتدای سال جاری تا کنون برای کاهش نگرانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

805 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی تخریب شد

805 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی تخریب شد