مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:522022-01-27سياسي

خراسان رضوی می تواند بستر اعمال آزمایشی مجازات های جایگزین حبس باشد


استاندار خراسان رضوی با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر برقراری مجازات های جایگزین حبس اظهار کرد: ما آمادگی داریم برای اعمال مجازات جایگزین به عنوان یک استان پایلوت زمینه های لازم را فراهم کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر برقراری مجازات های جایگزین حبس اظهار کرد: ما آمادگی داریم برای اعمال مجازات جایگزین به عنوان یک استان پایلوت زمینه های لازم را فراهم کنیم.

یعقوبعلی نظری عصر امروز، هفتم بهمن، در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی که با حضور رییس قوه قضاییه در اداره کل دادگستری استان برگزار شد، با بیان اینکه عدم ایجاد التهاب در استان برای ما موضوع بسیار مهمی است، اظهار کرد: شرایط استان ما به ویژه مشهد از نظر مدیریت کرونا شرایط خاصی است و خدا را شاکریم که تا این مدت به خوبی توانستیم این وضعیت را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع امنیت همواره مورد توجه ما بوده و هست، ادامه داد: با توجه به مرزی بودن خراسان رضوی با 2 کشور خارجی عناصر زیادی وجود دارد که می تواند در صورت نبود اقدمات پیشگیرانه، امنیت این استان را بر هم زند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به وضعیت کنونی بازار استان گفت: مدیریت بازار از نظر تامین کالا و سطح قیمت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی می تواند بستر اعمال آزمایشی مجازات های جایگزین حبس باشد

خراسان رضوی می تواند بستر اعمال آزمایشی مجازات های جایگزین حبس باشد