مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:322022-01-27فناوري

وزیر ارتباطات برای ارتباط با شهروندان شماره تلفن همراه اعلام کرد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای هموطنانی که هنوز از نعمت اینترنت بهره مند نیستند و قصد دارند مشکل خود را گزارش کنند، شماره موبایل اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای هموطنانی که هنوز از نعمت اینترنت بهره مند نیستند و قصد دارند مشکل خود را گزارش کنند، شماره موبایل اعلام کرد.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: فارغ از نتیجه پیگیری، ابراز احساس لطف و محبت آنها (مردم)، خستگی را از تن من و همکارانم بیرون می کند و به ما یک انرژی مضاعف میدهد.

وی افزود: پیامک به شماره 09122996321 ابزار ارتباط هموطنانی است که هنوز از نعمت اینترنت بهره مند نیستند! زارع پور خطاب به مخاطبان خود، افزود: البته روی همین شماره از طریق پیام رسان های داخلی هم با شما در ارتباط هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، برخی از کاربران فارس من هم با ثبت سوژه در این سامانه، مشکلات ارتباطی شهرهای خود از جمله را گزارش کرده اند و خواسته اند که فارس صدای گلایه آنها را به گوش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برساند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات برای ارتباط با شهروندان شماره تلفن همراه اعلام کرد

وزیر ارتباطات برای ارتباط با شهروندان شماره تلفن همراه اعلام کرد