مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:272022-01-27سياسي

تسلیت سرلشکر باقری به مناسبت درگذشت جانباز حاج محمود عاطفی


سرلشکر محمد باقری در پیامی عروج شهادت گونه جانباز سرافراز حاج محمود عاطفی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی درگذشت جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمود عاطفی ، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم عروج شهادت گونه جانباز سرافراز و فداکار حاج محمود عاطفی از افسران برومند مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب و میهن اسلامی که همواره در تکاپوی حضور در میدان های خدمت به اسلام و نشر فرهنگ و گفتمان انقلاب و مقاومت بود را به خانواده گرانقدر و آحاد همکاران و همراهان وی در جبهه فرهنگی و رسانه ای انقلاب تسلیت عرض می نمایم.

پیشتازی و نقش پذیری های موثر او در صحنه های مورد نیاز انقلاب و کشور در مصاف با تهاجم فکری و فرهنگی دشمنان ملت ایران جلوه هایی ماندگار و درس آموز فراروی مدافعان مکتب انقلاب بویژه نسل جوان گشوده است که می تواند موفقیت آنان را تضمین کند.

از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد عرصه فرهنگ و رسانه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای مصیبت دیدگان، یادگاران و همرزمان ارجمند او در نیروهای مسلح و جامعه فرهنگی و رسانه ای کشور صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سرلشکر باقری به مناسبت درگذشت جانباز حاج محمود عاطفی

تسلیت سرلشکر باقری به مناسبت درگذشت جانباز حاج محمود عاطفی