مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:022022-01-27سياسي

جهاد تبیین اجازه نمی دهد جای شهید و جلاد عوض شود


امام جمعه قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اولین مجاهد تبیین در زمانه ما هستند، گفت: جهاد تبیین اجازه نمی دهد جای شهید و جلاد عوض شود.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رمضان آقاسیان رییس جدید سازمان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین با اشاره به درپیش بودن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تحولات بزرگ لطف و عنایت خدای متعال به این کشور در ایام بهمن ماه و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض می کنم و امیدواریم در ماه های پر از معنویت پیش رو، رجب، شعبان و رمضان بتوانیم رسالت های ایمانی خود را به درستی ایفا کنیم.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با جمعی از مداحان خاطرنشان کرد: مطلبی که رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر بسیار روی آن تاکید می کنند جهاد تبیین است که خود ایشان اولین مجاهد جهاد تبیین در زمانه ما هستند.

اگر ما جهاد تبیین را عمل نکنیم و شرایط قبل از انقلاب اسلامی را برای مردم یادآوری نکنیم می تواند شرایط به گونه ای رقم بخورد که جای جلاد و شهید عوض شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: وظیفه جهاد تبیین در عرصه هایی مانند ارتش که به خاطر وجود اشخاصی مانند شما فضای دانشگاهی پیدا می کند؛ نیازمند تبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین اجازه نمی دهد جای شهید و جلاد عوض شود

جهاد تبیین اجازه نمی دهد جای شهید و جلاد عوض شود