مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:022022-01-27سياسي

فرسودگی خطوط انتقال آب دغدغه اصلی است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: فرسودگی و ترکیدگی مداوم خطوط انتقال آب در سطح استان اردبیل دغدغه جدی و نگرانی اصلی ماست.

- علیرضا نعمت سلطانی در جلسه توسعه زیرساخت های حوزه آب و فاضلاب در اردبیل اظهار کرد: ما در مناطق شهری و روستایی به دلیل فرسودگی لوله ها با هدررفت منابع آب روبه رو هستیم که اصلاح فرآیند در این حوزه نیازمند اعتبارات ملی است.

وی تصریح کرد: با همکاری نمایندگان استان در مجلس تلاش بر این است تا در بودجه سال آینده برای اصلاح خطوط لوله آبرسانی در مناطق شهری و روستایی منابع مورد نیاز از ردیف های ملی تأمین شود که قطعا با رایزنی های ملی سعی بر این است تا مشکلات و دغدغه ها تا حد زیادی برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: برای تأمین آب روستاییان بهترین راهکار تکمیل مجتمع های آبرسانی در سطح استان که با اولویت 5 مجتمع سعی بر این است تا تابستان سال آینده نیازمندی روستاییان تأمین شود.

نعمت سلطانی افزود: از فرصت پیش آمده تا فصل گرما در سال آینده استفاده خواهیم کرد تا نسبت به خرید و تأمین تانکر مورد نیاز آبرسانی سیار اقدامات اساسی را انجام دهیم که در این زمینه نیز از منابع ملی بیشترین بهره را خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی خطوط انتقال آب دغدغه اصلی است

فرسودگی خطوط انتقال آب دغدغه اصلی است