مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:572022-01-27سياسي

گیلان همیشه قربانی سفرهای بزرگ می شود


امام جمعه لاهیجان با اشاره به سفر رییس جمهور گفت: انتظار ما از دولت مردان این است که به مشکلات گیلان بیشتر رسیدگی کنند چون با حضور 12 ساعته دردی از مشکلات این استان دوا نمی شود و گیلان همیشه قربانی سفرهای بزرگ قرارگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین جواد سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران با تشکر از مجموعه علما و روحانیون مقیم قم با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین اظهار کرد: در استان گیلان فشارهای اقتصادی و ناکارآمدی های داخلی باعث شده که آن مهارت روزآمد و درواقع محتوای کارآمد را برای انقلاب اسلامی و روشن نگه داشتن این چراغ فروزان نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه نیاز به یک خودآگاهی حداقلی در استان گیلان  نیاز است، افزود: امروزه طیف عظیمی از مردم آگاهی دارند اما به پای این آگاهی وای نمی ایستند.

امام جمعه لاهیجان یکی از بهترین ابزار برای یگانه کردن مردم با آگاهی های انقلاب و ولایت را  تریبون نماز جمعه دانست و گفت: متأسفانه بعد سال ها هنوز نتوانستیم در گیلان یک مدل واحد فکری ارائه بدهیم و برای کار فرهنگی دورهم جمع شویم.

باید از ظرفیت تریبون نماز جمعه استفاده شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه امام جمعه به هیچ وجه جناح محور نیست، بیان کرد: در شهرهایی که حضور داشتم سعی کردم از همه طیف جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان همیشه قربانی سفرهای بزرگ می شود

گیلان همیشه قربانی سفرهای بزرگ می شود