مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:422022-01-27سياسي

کشف 17 تن روغن خوراکی احتکار شده در خمینی شهر


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر از کشف 17 تن روغن خوراکی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، محمد کریمیان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر اظهار داشت: محل دپوی 17 تن روغن خوراکی احتکار شده در شهرستان توسط  سپاه خمینی شهر شناسایی و به دستور مقام قضایی کشف گردید.

وی پدیده احتکار را اقدامی خلاف شرع و غیر قانونی و بر خلاف حقوق انسانی دانست و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از بررسی های اولیه و تکمیل تحقیقات، پرونده آن جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کریمیان ناامن کردن فضا برای مفسدان اقتصادی و استفاده از ابزارهای قانونی بازدارنده را یکی از راهکارهای موثر نجات اقتصاد دانست و گفت: محتکران با هدف ایجاد افزایش قیمت و کسب سود بیشتر دست به این اقدام زده اند در حالی که محصول احتکار شده در شرایط فعلی مورد نیاز جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: طبق توافق صورت گرفته در مرکز و در راستای کمک به مردم، بسیج تمام توان و تلاش خود را جهت کمک به ادارات متولی جهت بازرسی از بازار و نظارت بر مراحل تولید و توزیع جهت مقابله با احتکار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 17 تن روغن خوراکی احتکار شده در خمینی شهر

کشف 17 تن روغن خوراکی احتکار شده در خمینی شهر