مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:372022-01-27سياسي

تبیین فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی نوعی جهاد است


رییس همایش فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای گفت: برگزاری سالانه همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی برای همگان تلنگری است که با آگاهی از اهمیت و حکمت فلسفی ضرورت وجوب انقلاب اسلامی، - عزم خود را در پشتیبانی و حمایت از آن جزم کنند.

  حجت الاسلام قاسم هاشمی، در نشست خبری همایش فلسفه سیاسی ایت الله خامنه ای که عصر امروز (پنجشنبه،7 بهمن ماه) در فرمانداری شاهین شهر برگزار شد، اظهار کرد: این همایش چهاردهم بهمن ماه ساعت 8:30 صبح در سالن هزار نفری شیخ بهایی شاهین شهر با سخنرانی استاد محسن مهاجرنیا استاد علوم سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و استاد علیرضا اسماعیل فخریان مدیر مجموعه تببین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب و با حضور استاندار و امام جمعه اصفهان برگزار می شود.

وی این همایش را شاخص ترین برنامه دهه مبارک فجر سه سال گذشته در شاهین شهر دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند، زیرا بیانیه گام دوم، مانیفستی بر پایه اصول نظام سازی و تمدن سازی برای جامعه اسلامی در راستای حرکت در مسیر بایدها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر تبیین چرایی و خاستگاه فلسفه سیاسی انقلاب در بین مسئولان، کارگزاران و مردم تصریح کرد: تکرار سالانه این همایش برای همگان تذکار، تنبه و تلنگر است و اگر ملتی بر اهمیت و حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی نوعی جهاد است

تبیین فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی نوعی جهاد است