مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-27ورزشي

تاکید رییس جمهور بر ضروت حمایت از کسب و کار بانوان در فضای مجازی


رییس جمهور ضمن تجلیل از نقش آفرینی موثر بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، بر ضرورت حمایت از کسب و کار بانوان در فضای مجازی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر امروز در دیدار اقشار مختلف بانوان کشور، با تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و تاکید بر اینکه بهترین الگو برای شکل گیری جامعه سالم وجود مقدس حضرت زهرا (سلام الله علیها) است، اظهارداشت: در ایران اسلامی بانوان نخبه فراوانی هستند که می توانند به خوبی تاثیر گذار باشند.

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل مربوط به زن و خانواده و نقش آفرینی آنان در حوزه های مختلف، اظهارداشت: قوانین و مقررات متعددی برای حمایت از حقوق زن و خانواده در کشور وجود دارد که لازم است همه این قوانین در راستای حمایت و دفاع از حقوق بانوان گرامی اجرایی شود.

رییسی با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع سلامت بانوان گفت: دسترسی بانوان به پزشک متخصص بویژه در مناطق محروم کشور ضروری است.

رییس جمهور در مورد نقش ورزش در سلامتی اقشار مختلف جامعه از جمله بانوان، افزود: ورزش بانوان باید از جایگاه و منزلت مناسبی در مجموعه وزارت ورزش برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور بر ضروت حمایت از کسب و کار بانوان در فضای مجازی

تاکید رییس جمهور بر ضروت حمایت از کسب و کار بانوان در فضای مجازی