مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-27فرهنگي

برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران در رفسنجان


مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: سال آینده جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران با حضور 10 استان به میزبانی رفسنجان کرمان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: سال آینده جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران با حضور 10 استان به میزبانی رفسنجان کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی آذرپندار عصر امروز 7 بهمن ماه در حاشیه اختتامیه چهاردهمین جشنواره هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان رفسنجان در سینما گلستان امین رفسنجان با بیان این که دفتر انجمن سینمای رفسنجان از دفاتر فعال انجمن سینمای جوان کشور است، عنوان کرد: دفتر سینمای جوان رفسنجان توفیقات خوبی در بخش ها و جشنواره های داخلی و بین اللملی داشته است و تا به حال سه فیلم از رفسنجان موفق شده اند به عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب شوند.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: با صحبت هایی که انجام گرفت و قول های مساعدی که شهردار رفسنجان داد، سال آینده جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران با حضور 10 استان به میزبانی رفسنجان برگزار خواهد شد که بعد از زلزله بم چنین رویدادی در استان کرمان برگزار نشده است و امیدواریم این رویداد باعث بالندگی و رشد سینما در رفسنجان و استان کرمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران در رفسنجان

برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران در رفسنجان