مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:272022-01-27سياسي

محسنی اژه ای: قضات از صدور احکام سنگین غیرضروری برای مجرمان پرهیز کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در دیدار با قضات و کارکنان واحدهای قضایی استان خراسان رضوی با اشاره به شاخصه های عمر بابرکت گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در زمره اشخاصی بود که عمر بابرکت داشت و مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام به حماسی ترین شکل ممکن با حضور اقشار و طیف های گوناگون مردم برگزار شد و همین امر از نشانه های پربرکت بودن زندگی و عمر آن شهید بزرگوار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به پرحجم بودن فعالیت قضات و کارکنان دستگاه قضایی بر ضرورت افزایش بهره وری نیروی انسانی در این دستگاه، قضازدایی، تقلیل جرم انگاری و احاله برخی امور به مراجع شبه قضایی در راستای افزایش کارایی و اثربخشی اقدامات قوه قضاییه تاکید کرد.

رییس عدلیه خاطرنشان کرد: در زمان مسئولیت در دادستانی کل کشور، با اتخاذ تدبیر و تمهیداتی که پیرامون رسیدگی به پرونده های جرائم مواد مخدر اندیشیدیم، تعیین تکلیف این پرونده ها با همان کادر اداری و قضایی محدودی که در آن مقطع در بخش مربوطه وجود داشت، تسریع و محقق شد.

وی با اشاره به کمبودها و محدودیت هایی که دستگاه قضایی در حوزه های اعتباری و عمرانی با آنها مواجه است، بیان داشت: باید شرایطی ایجاد کنیم که ضمن حفظ استقلال دستگاه قضایی بتوانیم از امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: قضات از صدور احکام سنگین غیرضروری برای مجرمان پرهیز کنند

محسنی اژه ای: قضات از صدور احکام سنگین غیرضروری برای مجرمان پرهیز کنند