مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:172022-01-27سياسي

جزییات سفر رییس جمهور به گیلان از زبان استاندار


نماینده عالی دولت در گیلان با اعلام دیگر برنامه های رییس جمهور در سفر به استان گیلان گفت: آیت الله رییسی بعد از بازدید میدانی جلسه ای با اقشار جامعه از جمله دانشجویان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امشب در گفت وگوی ویژه خبری با اشاره به سفر روز جمعه رییس جمهور به گیلان اظهار کرد: سفر رییس جمهور آیت الله سید ابراهیم رییس به استان ها همواره همراه با دستاورد بسیار خوب و امیدآفرین است و امیدوارم سفر فردا رییس جمهور به گیلان بسیار مفید باشد.

وی برنامه ها و بازدیدهای رییس جمهور را بر اساس مشکلات و گزارش های اعلام شده به نهاد ریاست جمهوری دانست و گفت: برنامه های رییس جمهور بر اساس برنامه بوده و آیت الله رییسی تمام بازدیدهای خود را سر زده اعلام می کنند که این امر نشان دهنده مردمی بودن رییس جمهور است.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان بیشتر انگیزه انتخاب رییس جمهور از کارخانه ها، واحدهای تولیدی و حضور در بین مردم رفع مشکل و برطرف کردن چالش ها است لذا در این راستا مشکلات احصا و به رییس جمهور اعلام شده است.

عباسی با اعلام دیگر برنامه های رییس جمهور در سفر به استان گیلان گفت: آیت الله رییسی بعد از بازدید میدانی جلسه ای با اقشار جامعه از جمله دانشجویان، مدیران واحدهای تولیدی داشته و سپس جلسه شورای اداری شرکت و در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر رییس جمهور به گیلان از زبان استاندار

جزییات سفر رییس جمهور به گیلان از زبان استاندار