مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-27فرهنگي

حضور انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در 80 رویداد ملی و بین المللی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در سال های متمادی در 10 سال گذشته در 80 رویداد ملی و بین المللی شرکت کرده است که از جمله آن ها فیلم «کپسول» کار آقای پذیرفته آوازه جهانی پیدا کرد و این ها جای تقدیر دارد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در سال های متمادی در 10 سال گذشته در 80 رویداد ملی و بین المللی شرکت کرده است که از جمله آن ها فیلم کپسول کار آقای پذیرفته آوازه جهانی پیدا کرد و این ها جای تقدیر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم و عکس انجمن سینمای جوان رفسنجان عصر امروز 7 بهمن ماه با حضور مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، محمدرضا علیزاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان، حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی دیگر از مسئولین در محل عمارت گلستان امین رفسنجان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: از همت و همراهی روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با این جشنواره تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در 80 رویداد ملی و بین المللی

حضور انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در 80 رویداد ملی و بین المللی