مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-27سياسي

برنامه های سفر رییس جمهور به گیلان تشریح شد


استاندار گیلان با تشریح برنامه های سفر هیئت دولت به این استان، گفت: مشکلات و چالش های گیلان احصا شده و در این سفر یک روزه به اطلاع رییس جمهور می رسد.

- ، اسدالله عباسی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان گیلان، اظهار کرد: مشکلات و چالش های های استان و نیازها و درخواست های مردم جمع آوری و اعتبارات درخواستی نیز احصا شده است.

استاندار گیلان با اشاره به بازدیدهای میدانی و سرزده رییس جمهور، گفت: هدف از این بازدیدهای سرزده، رفع و بررسی مشکلات و برطرف کردن چالش ها است و رییس جمهور پس از ورود به استان مکان های مدنظر خود را اعلام کرده و در آنجا حضور می یابیم و برای رفع مشکلات تصمیم گیری می کنیم.

وی با بیان اینکه پس از بازدیدهای میدانی، رییس جمهور جلسه ای با اقشار مختلف جامعه خواهد انجام می دهند، بیان کرد: پس از دیدار با اقشار، جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور رییس جمهور برگزار می شود.

عباسی ادامه داد: وزرا در کنار نمایندگان مجلس و ائمه جمعه در شهرستان ها حضور یافته و مشکلات مردم را بررسی و در شورای اداری شهرستان ها گزارشی از سفر خود را اعلام و نیازهای مردم را انعکاس می دهند.

استاندار گیلان تصریح کرد: برگزاری کنفرانس خبری، آخرین برنامه تدارک دیده شده برای سفر یک روزه رییس جمهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سفر رییس جمهور به گیلان تشریح شد

برنامه های سفر رییس جمهور به گیلان تشریح شد