مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-27سياسي

انقلاب ملت ایران انقلابی پرمحتوا و با مفاهیم و اهداف الهی بود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: انقلاب ملت ایران انقلابی پرمحتوا و با مفاهیم و اهداف الهی بود و ملت بصیر و آگاه ایران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان امروز در مراسم سالروز قیام مردم شهرستان خلخال در هفت بهمن 1357 که با مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال به نام سالروز قیام و مبارزات مردم خلخال نام گرفته، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته همواره در تلاش برای تضعیف قدرت ایران اسلامی داشتند و با ابزارهای مختلف درصدد تقویت ناامیدی در جامعه بوده اند اما ملت بصیر ایران گرفتار توطئه خصمانه استکبار جهانی نخواهند شد.

وی افزود: یکی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی، امنیت کنونی حاکم بر کشور بوده که آن را نیز مدیون شهدا و جانفشانی آنان در دفاع از کشور هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: شهید مظفر عزیزی اولین شهید شهرستان خلخال در انقلاب اسلامی بوده و این شهید والامقام نه تنها افتخار خلخال بلکه افتخاری برای کشور در راستای تحقق اهداف عالیه نظام است.

  قاسمیان با اشاره به پیشرفت های چشمگیر کشور پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در طول سالیان گذشته بسیار مناسب بوده و اکنون بزرگترین مشکل نظام سلطه همین اقتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب ملت ایران انقلابی پرمحتوا و با مفاهیم و اهداف الهی بود

انقلاب ملت ایران انقلابی پرمحتوا و با مفاهیم و اهداف الهی بود