مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-27سياسي

هماهنگی خوبی بین قوای سه گانه کشور برقرار است


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هماهنگی و تعامل منطقی مابین قوای سه گانه برقرار است و در خدمت مردم قرار دارند.

- ، عبدالکریم جمیری عصر پنج شنبه در نشست پرسش و پاسخ با مردم بوشهر در مسجد قرآن این شهر اظهار داشت: امروز عزت و افتخار این امت بلکه عزت امت اسلام در اقصی نقاط جهان نتیجه فداکاری شهدای عزیز و صبر تحمل و مادران پدران همسران شهداست.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا، توجه به هویت عظمت، امنیت و آسایش مردم عزیز ایران اسلامی و مسلمانان اقصی نقاط عالم است.

گره گشایی از مشکلات مردم با هماهنگی بین قوا وی گفت: امروز هماهنگی و تعامل منطقی مابین قوای مقننه، قضاییه و مجریه برقرار است و در خدمت مردم و آرمان های این مردم که نظام اسلامی را برپا کردند قرار دارند.

وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با هماهنگی بین قوا از مشکلاتی که دغدغه و نگرانی شما است گره گشایی خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات حوزه معیشت بخشی به خاطر ناهماهنگی و بخشی به واسطه ناکارآمدی مدیران در دولت گذشته بوده است، ضعف و کاستی در مدیریت و نگاه به غرب برای حل مشکلات وجود داشت، دشمنانی که در طول حیات جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی خوبی بین قوای سه گانه کشور برقرار است

هماهنگی خوبی بین قوای سه گانه کشور برقرار است