مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-27اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 44 طرح طی دهه فجر سال جاری در سنقر و کلیایی


فرماندار سنقر و کلیایی از افتتاح و کلنگ زنی 44 طرح طی دهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد.

- اظهار کرد: در دهه فجر 44 طرح با اعتبار بالغ بر 103 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این میزان 35 طرح با اعتبار بیشتر از 58 میلیارد تومان افتتاح و 9 طرح با اعتبار 45 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی افزود: پروژه های عمران شهری، روستایی، مخابرات، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، احداث خانه عالم، کمیته امداد، آب و فاضلاب، برق و گردشگری از مهم ترین طرح هایی هستند که در دهه فجر افتتاح می شوند.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بسیاری داشته، تهدیدات و فرصت های زیادی را به خودش دیده و معتقد هستیم ظرفیت این نهضت به قدری بالا است که می تواند تهدیدهای پیش رو را همانند گذشته به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف در تاریخ ایران است، دهه فجر فرصتی است برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی و مهمترین هدف آن زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

مرتضوی با تاکید بر توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در تبیین برنامه ها افزود: مدیران شهرستان مشارکت حداکثری مردم را در برنامه ها اولویت قرار دهند، تدوین برنامه ها مردم محور باشد و یکی از فرصت هایی که در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 44 طرح طی دهه فجر سال جاری در سنقر و کلیایی

افتتاح و کلنگ زنی 44 طرح طی دهه فجر سال جاری در سنقر و کلیایی