مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:522022-01-27بين الملل

جزییات «درخواست ملتمسانه» امارات از یمن برای توقف حملات موشکی و پهپادی


منابع یمنی خبر دادند که دیپلماتهای ارشد امارات با دولت یمن تماس گرفتند و «ملتمسانه» خواستار توقف عملیات نیروهای این کشور طی روزهای آتی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع یمنی از التماس امارات به دولت یمن برای توقف حملات نیروهای ارتش یمن به امارات متحده عربی خبر می دهند.

این منابع به پایگاه خبری الخبر الیمنی گفتند که دیپلماتهای ارشد امارات با دولت یمن تماس گرفتند و ملتمسانه خواستار توقف عملیات نیروهای یمنی طی روزهای آتی شدند.

به گفته این منابع، دیپلماتهای اماراتی به مسئولان یمنی گفتند که در ازای توقف حملات یمن، نیروهای اماراتی نیز به صورت تدریجی از یمن خارج خواهند شد.

منابع مذکور خبر دادند که صنعاء نیز در پاسخ به این درخواست، تأکید کرده است که فقط به یک شرط، عملیات موشکی و پهپادی خود را به امارات متوقف می کند و آن هم عبارت است از خروج کلی و فوری امارات از عرصه جنگ عربستان علیه یمن .

این منابع تأکید کردند، همزمان با این درخواست امارات، رسانه های وابسته به این کشور و ائتلاف متجاوز سعودی با هدف انحراف افکار عمومی، از پیروزهای خیالی می گویند تا این التماس مفتضحانه را مخفی کنند.

در همین ارتباط، حمید عبدالقادر عنتر مشاور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در صنعاء، روز گذشته هشدار داد که اگر امارات از ائتلاف مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات «درخواست ملتمسانه» امارات از یمن برای توقف حملات موشکی و پهپادی

جزییات «درخواست ملتمسانه» امارات از یمن برای توقف حملات موشکی و پهپادی