مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-27سياسي

خدشه دار شدن اعتماد مردم به جامعه پزشکی بزرگترین چالش سلامت کشور


رییس سازمان نظام پزشکی کلانشهر تبریز با اشاره به تلاش جامعه پزشکی برای ارتقای سلامت مردم گفت: خدشه دار شدن اعتماد مردم به جامعه پزشکی بزرگترین چالش سلامت کشور است.

- ، علیرضا صادق پور تیمورلویی ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: شاهد برخی جوسازی ها و حاشیه سازی علیه جامعه پزشکی در کشور هستیم که اعتماد مردم به جامعه پزشکی خدشه دار می شود.

وی با تاکید بر اینکه خدشه دار شدن اعتماد مردم به جامعه پزشکی بزرگترین چالش سلامت کشور است، ابراز داشت: امیدواریم رسانه ها در این جهت ما را یاری کرده و زمینه رفع ذهنیت های منفی و افزایش اعتماد بین مردم و جامعه پزشکی را فراهم سازیم.

رییس سازمان نظام پزشکی تبریز سپس با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری این سازمان با رسانه های استانی برای افزایش اعتماد بین مردم و جامعه پزشکی اظهار داشت: تاکنون از ظرفیت عظیم رسانه های استان نتوانسته ایم به معنای واقعی کلمه استفاده کنیم و امیدوارم با امضای تفاهم نامه همکاری با خانه مطبوعات به حداکثر میزان همکاری ممکن برسیم.

صادق پور سپس در خصوص تعرفه های پزشکی و تخلف های صورت گرفته در این خصوص گفت: تعرفه های پزشکی مصوبه هیأت دولت بوده و هرگونه دریافت مبلغ غیراز این مبالغ تخلف است و غیرقانونی بوده و باید مردم نیز شکایت های خود را به سازمان ارائه ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدشه دار شدن اعتماد مردم به جامعه پزشکی بزرگترین چالش سلامت کشور

خدشه دار شدن اعتماد مردم به جامعه پزشکی بزرگترین چالش سلامت کشور