مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-27سياسي

اجرای همزمان رزمایش های مردم یاری و امنیتی سپاه


همزمان با اجرای رزمایش امنیتی، رزمایش خدمت و مردم یاری با هدف نشاط آفرینی و ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، معیشتی و فرهنگی در خراسان جنوبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، در کنار واحدهای نظامی و رزمی از رسته های مختلف نیروی زمینی سپاه که در رزمایش نظامی شرکت دارند، واحدهای مهندسی، بهداری، قرارگاه محرومیت زدایی، واحدهای فرهنگی و تبلیغی، رزمایش خدمت و مردم یاری برپا کردند.

بخش غیرنظامی این رزمایش شامل خدمات عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی توسط قرارگاه های ثامن الائمه (ع)، شهید ناصری و شهید قاجاریان و بخش های فرهنگی- تبلیغی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرحله اجرا درآمد.

طی برگزاری رزمایش بزرگ فاطمه الزهرا سلام الله علیها، بیمارستان صحرایی ثامن الائمه علیه السلام توسط مرکز بهداری شمال شرق نیروی زمینی سپاه دایر شد.

این بیمارستان با ظرفیت پذیرش 1200 نفر در روز، پذیرای ساکنان منطقه شاهرخت و پترگان و حاجی آباد زیرکوه، مشتمل بر چند بخش تخصصی اطفال، زنان و مردان، به طور کاملاً رایگان در خدمت مردم قرار داشت.

در خلال این رزمایش و به همت قرارگاه های محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در خراسان جنوبی و رضوی، بیش از 3000 بسته کمک معیشتی شامل اقلامی چون برنج، روغن، گوشت، حبوبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای همزمان رزمایش های مردم یاری و امنیتی سپاه

اجرای همزمان رزمایش های مردم یاری و امنیتی سپاه