مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-27سياسي

تعامل با کشورهای همسایه؛ اولین هدف اقتصادی افغانستان


در پیاده کردن هر برنامه ای به ویژه برنامه اقتصادی، اولین هدف ما ایجاد روابط مطلوب با کشورهای همسایه است.

- ایسنا/خراسان جنوبی والی ولایت فراه افغانستان گفت: در پیاده کردن هر برنامه ای به ویژه برنامه اقتصادی، اولین هدف ما ایجاد روابط مطلوب با کشورهای همسایه است.

ملانور محمد روحانی، امروز پنجشنبه در نشست مشترک با استاندار خراسان جنوبی که در محل مرز ماهیرود خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: بسیار از دیدن شما خوشحال شدیم و امیدواریم که بتوانیم ملاقات های بعدی را هم داشته باشیم و با یکدیگر روابط دوستی و برادری داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مدت 20 سال است که مردم افغانستان جهاد کردند به خاطر مبارزه با فتنه و فسادی که در خاک افغانستان تجاوز کرده بود و با همکاری برخی دوستان به اینجا رسیدیم که شکست دادیم، پیروز شدیم و خوشحال هستیم.

والی فراه گفت: امروز سراسر امنیت را در کشور افغانستان داریم به خصوص با کشورهای همسایه و می خواهیم روابط دیپلماتیک ما بهتر باشد که برای تجریه امنیتی و اجتماعی با شما آمادگی لازم را داریم.

وی اظهار کرد: کشورهای کفر می خواهند هرجا کشور اسلامی باشد، دست درازی کنند، اخلال و امنیت شان را خراب کنند و بر هم بزنند؛ خدا را شکر امروز بعد از 20 سال پیروز شدیم و کشور ما امنیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با کشورهای همسایه؛ اولین هدف اقتصادی افغانستان

تعامل با کشورهای همسایه؛ اولین هدف اقتصادی افغانستان