مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-27سياسي

بانوان شاخص و فرهیخته منطقه 2 اصفهان تجلیل شدند


مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه 2، منطقه ای شهید پرور و انقلابی است گفت: در مراسمی از بانوان شاخص محلات مختلف منطقه تجلیل شد و در صدد هستیم از مشارکت و توان بانوان بیشتر استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرزانه کلاهدوران ظهر امروز در جمع مادران، زنان نمونه و بانوان فرهیخته و خردمند منطقه 2 شهرداری اصفهان با اشاره به سالروز  ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر،اظهار داشت: در دوران فعلی نگاه ویژه ای به زنان به خصوص در جمهوری اسلامی  شده و برگزاری چنین جشن هایی در راستای همین نگاه به زن به عنوان یک عنصر جامعه ساز است.

  وی با اشاره به اینکه زنان توانایی ایفای چندین نقش بدون تضارب و تداخل را دارند، افزود: هر زن اصفهانی قابلیت هایی که دارد و می تواند الگوی  خانواده محوری باشد.

کلاهدوزان ضمن اشاره به دیدگاه امام(ره) و رهبری به  نقش زن و میدان داری عرصه توسط زنان تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند زنان وقتی وارد میدان شدند انقلاب پیروز شد   و در کتاب جنگ روایت ها  نیز نقش زن در نبردها و الگوسازی به خوبی اشاره شده است.

  عضو شورای اسلامی شهر اصفهان  ادامه داد:دیدگاه این دوره مدیریت شهری و نیز شورای شهر در راستای اقدامات گذشته؛ توجه بیشتر به محله محوری  با نگاه ویژه به زنان  است، چنانکه تاکنون در کمیته ها و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان شاخص و فرهیخته منطقه 2 اصفهان تجلیل شدند

بانوان شاخص و فرهیخته منطقه 2 اصفهان تجلیل شدند