مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:172022-01-27سياسي

مجمع مطالبه گران: دخالت نمایندگان در انتصابات شدیداً محکوم است


مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه به صدور بیانیه ای در خصوص دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات استانی واکنش نشان داد و به این اتفاقات اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان کرمانشاه، بیانیه مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه در خصوص دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات،به شرح ذیل است: یکی از آسیب ها ورود نمایندگان در مسائل اجرایی است؛ فرض بفرمایید وارد شدن در اینکه مدیرکل فلان تشکیلات در شهر ما یا در استان ما مثلاً فرض کنید که چه کسی باشد، چه کسی نباشد؛ استاندار، فرماندار و از این قبیل.

حالا یک وقت در مواردی یک حالت اضطراری ممکن است رخ بدهد که آن موارد استثنایی را من کاری ندارم، امّا به طور معمول نمایندگان محترم از این مسائل اجرایی باید کناره بگیرند، وارد شدن در این مسائل و با مسئول اجرایی در این زمینه گفتگو کردن و توافق کردن و امثال این ها خطراتی دارد؛ از این بایستی اجتناب بشود.

برادر ارجمند جناب آقای امیری مقدم استاندار محترم کرمانشاه آنچه که در بالا بدان اشاره شد، متن بیانات صریح مقام معظم رهبری در خصوص عدم دخالت نمایندگان در انتصابات استانی است.

متاسفانه علیرغم نهی صریح ایشان از گوشه و کنار گزارش های موثقی از ارتباطات، اعمال فشار و توصیه ها و دخالت های برخی نمایندگان استان و انتصابات ضعیف بواسطه ی همین فشارها در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مطالبه گران: دخالت نمایندگان در انتصابات شدیداً محکوم است

مجمع مطالبه گران: دخالت نمایندگان در انتصابات شدیداً محکوم است