مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:072022-01-27اقتصادي

صندوق پیشرفت و عدالت از سال آینده در آذربایجان غربی تشکیل می شود


تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت از سال آینده در استان در حوزه های مختلف و به ویژه اقتصادی، بسیاری از عقب ماندگی های استان را جبران خواهد کرد و می تواند فرصتی بی نظیر برای شتاب بخشیدن به رشد اقتصادی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی شامگاه چهارشنبه 6بهمن در شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی که در شهرستان سلماس برگزار شد اظهار داشت: تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت از سال آینده در استان در حوزه های مختلف و به ویژه اقتصادی، بسیاری از عقب ماندگی های استان را جبران خواهد کرد و می تواند فرصتی بی نظیر برای شتاب بخشیدن به رشد اقتصادی باشد.

وی ادامه داد: تشکیل این صندوق سبب جهش در حوزه اقتصادی خواهد شد که مرحله دوم سفرهای شهرستانی با اولویت طرح های اقتصادی نیز در همین راستا خواهد بود.

وی با بیان اینکه سفرهای شهرستانی ادامه خواهد داشت، افزود: حضور تیم های مدیریتی قبل از سفر شهرستانی، برگزاری نشست های کارشناسی و تخصصی قبل از این سفرها و احصاء مشکلات جمع بندی کارشناسانه از آخرین وضعیت شهرستان، نقش بسزایی در رفع موانع پیش رو دارد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان لازم الاجراست، بیان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پیشرفت و عدالت از سال آینده در آذربایجان غربی تشکیل می شود

صندوق پیشرفت و عدالت از سال آینده در آذربایجان غربی تشکیل می شود