مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-27سياسي

ششم بهمن حماسه ای بی نظیر و الگوی برتر برای جبهه مقاومت است


حرکت مردم آمل در ششم بهمن سال 1360 حماسه ای بی نظیر و الگویی مناسب برای رهروان جبهه مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آیین رونمایی پایگاه خبری و تحلیلی ششم بهمن پرس عصر امروز همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم این شهرستان با حضور مسؤولان، خانواده شهدا و اصحاب رسانه و خبر برگزار شد.

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در این مراسم با اعلام اینکه حماسه اسلامی مردم آمل در سال 1360 اتفاقی بی نظیر بوده است، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در نخستین روزهای پیروزی انقلاب در حماسه جنگل آمل اشتباه بزرگی در محاسبات و مدیریت داشتند و این اشتباه در مسائل دیگر نیز مشاهده شده است.

مهدی مهدوی با اعلام اینکه مدیریت نظام و انقلاب اسلامی در ایام سال 1360 برعهده شخصیت والایی بود که نمی توان به هیچ وجه با محاسبات عادی و مادی در مورد آن نظر داد، گفت: امام راحل شخصیت بی نظیر و عظیم سیاسی، علمی و فقهی در میان مراجع دنیای اسلام در نجف و قم بود.

وی افزود: امام امت با دو بال علم و عمل به گونه ای حرکت داشتند که نظام شاهنشاهی را از بین برده و نقشه های شوم اجانب را برملا کردند.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه دشمنان بعد پیروزی انقلاب اسلامی قصد تحریف و انحراف انقلاب داشتند و خواستند لیبرال ها را سرکار بیاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششم بهمن حماسه ای بی نظیر و الگوی برتر برای جبهه مقاومت است

ششم بهمن حماسه ای بی نظیر و الگوی برتر برای جبهه مقاومت است