مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-27سياسي

15سال از افتتاح سد سهند هشترود گذشت/ آب سد سهند هشترود پشت سد بی تدبیری


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خواستار آبرسانی سالم و بهداشتی به شهرهای هشترود و چاراویماق از سد کلقان را شد و گفت: متاسفانه 15 سال پیش سد سهند هشترود افتتاح و بهره برداری شده اما تاکنون نه شهرستان های هشترود و نه چاراویماق از آن بهره مند نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاراویماق، تراب محمدی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان چاراویماق با بیان اینکه  دشمن به شدت بر روی اذهان مردم کار می کند و جنگ شناختی و ادراکی را راه انداخته است، اظهار داشت: ملت ایران حامی نظام، انقلاب و رهبری است اما دشمن با شگردها و نیرنگ های مختلف می خواهند مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کند.

وی به دستاوردهای دولت با ایجاد شرکت های دانش بنیان و توجه به نخبگان افزود: دولت با ارتباط با کل دنیا برنامه اساسی برای پیشرفت کشور دارد.

محمدی خواستار آبرسانی سالم و بهداشتی  به شهرهای هشترود و چاراویماق از سد کلقان را شد و گفت: متاسفانه 15 سال پیش سد سهند هشترود افتتاح و بهره برداری شده اما تاکنون نه شهرستان های هشترود و نه چاراویماق از آن بهره مند نشده اند.

وی خواستار سوق سرمایه گذاری به شهرک صنعتی ورقه که در نزدیکی آزاد راه پیامبر اعظم(ص) قرار گرفته را شد و از نبود فاضلاب مدرن شهر قره آغاج انتقاد کردو خواستار ایجاد آن در این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15سال از افتتاح سد سهند هشترود گذشت/ آب سد سهند هشترود پشت سد بی تدبیری

15سال از افتتاح سد سهند هشترود گذشت/ آب سد سهند هشترود پشت سد بی تدبیری