مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:572022-01-27اقتصادي

بررسی چالش های 40صنعت در تیران و کرون/ریخته گری ها مجوز نمی گیرند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: پرونده 40 صنعت دارای مشکل شهرستان تیران و کرون بررسی شد.

- ، امیررضا نقش عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه کارگروه تسهیل فضای کسب و کار که در فرمانداری تیران و کرون برگزار شد با بیان اینکه امروز 40 پرونده صنایع این شهرستان بررسی شد، اظهار داشت: عمده مشکلات این صنایع زیرساختی بود.

وی افزود: بحث برق، گاز و راه های دسترسی به شهرک های صنعتی از جمله این مشکلات بود که مصوبات خوبی برای رفع این مشکلات با حضور مسئولان دیگر نهادها داشتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان با بیان اینکه در بخش تولید نیز دو دسته مشکل اعلام شد، ادامه داد: مشکلات بانکی کشاورزان را به ویژه آن دسته از گلخانه دارانی که محصولات آنها برگشت خورده است زیاد بود که درخواست امحال داشتند که مقرر شد مساعدت هایی برای این افراد در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: در زمینه مشکلات زیست محیطی نیز مسائل بررسی شد، برخی مشکلات مالیاتی داشتند و برخی دیگر مشکلات مالی را با ادارات برق و گاز داشتند که برطرف خواهد شد.

نقش با بیان اینکه برخی از افراد درخواست راه اندازی صنایع آلاینده از جمله ریخته گری ها را داشتند، افزود: با توجه به اینکه در سند آمایش سرزمین تیران و کرون راه اندازی این صنایع دیده نشده صدور مجوز امکان پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های 40صنعت در تیران و کرون/ریخته گری ها مجوز نمی گیرند

بررسی چالش های 40صنعت در تیران و کرون/ریخته گری ها مجوز نمی گیرند