مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-27اقتصادي

فرودگاه بین المللی سمنان حرکت به سمت تجارت خارجی را هموار می کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه برای توسعه نیازمند به تجارت خارجی هستیم، گفت: فرودگاه بین المللی سمنان حرکت به سمت تجارت خارجی را میسر و هموار می کند.

- ، محمد حمیدی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این فرودگاه سرعت جابه جایی بارهای مسافران خارجی را افزایش می دهد، ابراز داشت: توسعه استان نیازمند حرکت به سوی خدمات به ویژه تجارت بین الملل است وی با بیان اینکه فرودگاه بین المللی سمنان به دلیل دسترسی کوتاه مدت و سریع مشکلات باری و مسافری تهران کمک شایانی خواهد کرد، افزود: فرودگاه بین المللی سمنان بیش از شهرک های صنعتی برای مردم سودآوری دارد زیرا این زیرساخت نقش آفرینی ویژه در زمینه تجارت و توسعه اقتصادی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: با توجه به ظرفیت صنایع استان، قطعاً فرودگاه های بین المللی شاهرود و سمنان می توانند نقش ویژه ای در مناسبات اقتصادی و تجاری ایفا کنند.

حمیدی با بیان اینکه توسعه فرودگاه بین المللی سمنان نیازمند برنامه ریزی است، تاکید کرد: وجود فرودگاه بین المللی همچنین برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سمنان امتیاز خوبی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه بین المللی سمنان حرکت به سمت تجارت خارجی را هموار می کند

فرودگاه بین المللی سمنان حرکت به سمت تجارت خارجی را هموار می کند