مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:172022-01-27سياسي

مقابل دخالت نمایندگان در انتصابات استان کرمانشاه بایستید


مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه طی نامه ای خطاب به استاندار، ایستادگی نماینده دولت مردمی در مقابل دخالت نمایندگان در انتصابات داخلی استان کرمانشاه را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه طی نامه ای خطاب به استاندار، ایستادگی نماینده دولت مردمی در مقابل دخالت نمایندگان در انتصابات را خواستار شدند.

متن نامه به شرح زیر است: یکی از آسیب ها ورود نمایندگان در مسائل اجرایی است؛ فرض بفرمایید وارد شدن در اینکه مدیرکل فلان تشکیلات در شهر ما یا در استان ما مثلاً فرض کنید که چه کسی باشد، چه کسی نباشد؛ استاندار، فرماندار و از این قبیل.

حالا یک وقت در مواردی یک حالت اضطراری ممکن است رخ بدهد که آن موارد استثنایی را من کاری ندارم، امّا به طور معمول نمایندگان محترم از این مسائل اجرایی باید کناره بگیرند، وارد شدن در این مسائل و با مسئول اجرایی در این زمینه گفتگو کردن و توافق کردن و امثال این ها خطراتی دارد؛ از این بایستی اجتناب بشود.

برادر ارجمند جناب آقای امیری مقدم استاندار محترم کرمانشاه آنچه که در بالا بدان اشاره شد، متن بیانات صریح مقام معظم رهبری در خصوص عدم دخالت نمایندگان در انتصابات استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل دخالت نمایندگان در انتصابات استان کرمانشاه بایستید

مقابل دخالت نمایندگان در انتصابات استان کرمانشاه بایستید