مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-27سياسي

کارشکنی ها، پروژه قطار شهری را به تاخیر می اندازد اما لغو نمی کند


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کارشکنی پروژه قطار شهری به تاخیر می افتد اما لغو نمی شود گفت: استاندار پیگیر اجرایی شدن قانون هستند و این اقدام بزرگ را به سرانجام خواهند رساند زیرا مردم همدان لیاقت قطب بودن کشوری را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص لزوم ایجاد قطار شهری در همدان اظهار کرد: باید با نگاه آینده پژوهانه کلانشهر همدان را دید، زمانی که طرح و برنامه ای پیشنهاد می شود افق 50 الی 100 ساله همدان در قامت یک شهر توریستی که جایگاه بین المللی دارد را باید در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه پروژه توسعه ای قطار شهری همدان، قانون مصوب مجلس است و یک کارشناس نمی تواند مصوبه مجلس را لغو کند تاکید کرد: برای تصویب یک پروژه ملی مستندات کافی ارائه شده است تا بتواند ردیف اعتبار ملی بگیرد، باید به صورت دقیق فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری که این پروژه برای 700 هزار نفر مردم همدان ایجاد می کند، به صورت دقیق تبیین شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید بپذیریم همدان قطب منطقه است و برای این حفظ و تقویت این جایگاه ملزم به ایجاد زیرساخت های اساسی هستیم که قطار شهری یکی از این موارد به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشکنی ها، پروژه قطار شهری را به تاخیر می اندازد اما لغو نمی کند

کارشکنی ها، پروژه قطار شهری را به تاخیر می اندازد اما لغو نمی کند