مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-27اقتصادي

حقیقت ماجرای تخریب منازل مردم توسط اداره راه و شهرسازی ایلام چه بود؟


به دنبال انتشار ویدیویی در فضای مجازی و احساسی کردن فضا و جوسازی در رسانه ها در خصوص تخریب احدی از واحدها توسط اداره راه و شهرسازی به سراغ متولی امر رفتیم تا موضوع را پیگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به دنبال انتشار یک ویدیو مبنی بر تخریب یکی از واحدهای مسکونی اداره راه و شهرسازی در شهر ایلام و تلاش برای احساسی کردن جو رسانه ای، خبرنگار فارس به سراغ روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی رفت تا جزییات این ماجرا را از او جویا شود.

یعقوبیان روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص ماجرای تخریب واحدهای مسکن و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: این واحدها 72 واحد هستند که در بلوار صنایع واقع شدند و مالکیت آن ها مربوط سازمان زمین و مسکن است.

وی افزود: این 72 واحد همگی فرسوده هستند و باید تخریب بشوند تا در نهایت به جای آن ها مسکن ملی ساخته بشود؛ اما تمامی این واحدها در حال حاضر متصرف دارند و برای همه ی آنها در مراجع قضایی پرونده تشکیل شده است و بر اساس قانون این متصرفین باید این واحدها را تخلیه کنند.

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام تأکید کرد: قراردادهای این افراد مدت هاست که به پایان رسیده و بر اساس قانون این افراد متصرف محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت ماجرای تخریب منازل مردم توسط اداره راه و شهرسازی ایلام چه بود؟

حقیقت ماجرای تخریب منازل مردم توسط اداره راه و شهرسازی ایلام چه بود؟