مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-27اقتصادي

صرفه جویی انرژی در دستگاه های دولتی الزامی است


معاون عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف انرژی با توجه به تداوم برود هوا گفت: صرفه جویی در دستگاه های دولتی الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی رجحانی در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش برودت هوا و تداوم آن در روزهای پیش رو اظهار کرد: با توجه به تداوم سرما نیاز است تا مردم و دستگاه ها اقدامات لازم را برای کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در آن انجام دهند.

وی افزود: همه اقشار و دستگاه ها از جمله تولید کنندگان، صنعتگران، دستگاه های دولتی، صنوف مختلف و عموم مردم در بخش خانگی باید به دنبال استفاده صحیح و صرفه جویی در مصرف انرژی باشند تا به امید خدا در روزهای پیش رو با مشکل روبرو نشویم.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: در بخش خانگی کاهش مصرف برق، کاهش دمای محیط در حد معقول، استفاده از لباس گرم و تمرکز فعالیت ها در یک منطقه و اجتناب از گرم کردن کل خانه می تواند در صرفه جویی مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: محدود کردن روشنایی ها و اجتناب از استفاده از انرژی های غیر ضروری و استفاده از انرژی های جایگزین نیز از جمله راه هایی است که اصناف و تولید کنندگان می توانند در دستور کار قرار دهند.

رجحانی در پایان یادآور شد: امیدواریم با همراهی همه اقشار روزهای سرد پیش رو را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی انرژی در دستگاه های دولتی الزامی است

صرفه جویی انرژی در دستگاه های دولتی الزامی است