مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-27اقتصادي

ترمیم خط لوله میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس پایان یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدعلی دادور ظهر امروز بیان کرد: با توجه به بارندگی های هفته گذشته در استان و وقوع سیلاب، بستر رودخانه کل در حوالی روستای گچین تغییر کرد و این سیلاب به مسیر خط لوله انتقال میعانات گازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد شد.

وی ادامه داد: مطابق استانداردها خط لوله انتقال میعانات گازی در بستر رودخانه ایمن سازی شده است اما با وقوع سیل در فواصل دورتر از رودخانه، سیلاب به مسیر اطراف خط لوله انتقال خوراک این پالایشگاه تغییر مسیر داد و با توجه به فشار وارده از دو نقطه دچار آسیب دیدگی شد.

  دادور با بیان اینکه در زمان وقوع رخداد، شیرهای خودکار مسیر را مسدود کردند، گفت: پس از رسیدن خط بانان شیرهای بزرگ تر بالادستی نیز بسته شدند تا از خسارات احتمالی بیشتر پیشگیری شود و بلافاصله نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات ترمیم خط انتقال آغاز شد.

دادور در تشریح اقدامات برای رفع آسیب دیدگی خط لوله افزود: طی روزهای اخیر دو سد خاکی در اطراف مسیر جدید سیلاب احداث شد و لوله های آسیب دیده شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه قرارگیری لوله ها در مسیر سیلاب، عملیات رفع آسیب دیدگی را با دشواری های فراوانی رو به رو کرده بود، ادامه داد: متخصصان شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اقدامات جهادی بی وقفه در چندین شبانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم خط لوله میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس پایان یافت

ترمیم خط لوله میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس پایان یافت