مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-27سياسي

کارخانه آساک دوچرخ تحت اشراف دستگاه قضایی است


رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: این کارخانه در حال حاضر تحت اشراف دستگاه قضایی است و با مدیریت خوب دادگستری قوچان با مشارکت بخش خصوصی فعال شده است و در آینده به تدریج با کسب اطمینان از قیمت گذاری مناسب به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

- حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در حاشیه بازدید از کارخانه دوچرخه سازی آساک شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: مایه خشنودی است که این صنعت مهم در این منطقه نسبتاً محروم به راه افتاده و بیش از 120 نفر مشغول به کار شدند.

متأسفانه بر اثر واگذاری نادرست به فردی کم صلاحیت یا بی صلاحیت موجب شده بود تا این کارخانه به تعطیلی کشانده شود که با ورود دستگاه قضایی و کمک مسئولان این واگذاری با مصالحه به بیت المال بازگشت پیدا کرد.

وی افزود: این کارخانه در حال حاضر تحت اشراف دستگاه قضایی است و با مدیریت خوب دادگستری قوچان با مشارکت بخش خصوصی فعال شده است و در آینده به تدریج با کسب اطمینان از قیمت گذاری مناسب به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

صادقی با بیان این نکته که باید میزان بدهی های کارخانه آساک دوچرخ مشخص و تمام حساب طلبکاران تسویه شود، گفت: در نهایت فردی ذی صلاح تعیین شده تا از عدم تعطیلی مجدد کارخانه و رسیدن به بهره برداری و توسعه بهتر و تصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه آساک دوچرخ تحت اشراف دستگاه قضایی است

کارخانه آساک دوچرخ تحت اشراف دستگاه قضایی است