مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-27سياسي

دعوت رسمی امیر قطر از رییسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز


معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در دیدار با رییس جمهور کشورمان دعوت رسمی امیر قطر از آیت الله رییسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز را تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در دیدار محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با اشاره به اهمیت همکاری های منطقه ای، گفت: تعمیق روابط و هم افزایی بیشتر کشورهای همسایه می تواند امنیت ساز باشد.

رییسی با تاکید بر اهمیت سازوکارهای چندجانبه در تامین امنیت، به خصوص در حوزه انرژی، تصریح کرد: لازم است هماهنگی و هم افزایی در سیاست های انرژی کشورهای تولید کننده، حفظ و تقویت شود.

آیت الله رییسی اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید را توسعه و تعمیق روابط و همکاری با کشورهای منطقه و همسایه دانست و تاکید کرد: تهران همکاری های منطقه ای را به نفع صلح، امنیت و پیشرفت ملت های منطقه می داند و از آن استقبال می کند.

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های همکاری تهران - دوحه در بخش های مختلف سیاسی اقتصادی و فرهنگی گفت: آمادگی داریم تمام زمینه های توسعه همکاری های دوجانبه و منطقه ای را به نفع دو ملت فعال سازیم.

رییسی با بیان اینکه حضور بیگانگان در غرب آسیا ناامنی و نگرانی ها را افزایش می دهد، اظهارداشت: بیگانگان به هویت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رسمی امیر قطر از رییسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز

دعوت رسمی امیر قطر از رییسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز