مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:372022-01-27سياسي

دعوت رسمی امیر قطر از آیت الله رییسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز


معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در دیدار با رییس جمهور کشورمان دعوت رسمی امیر قطر از آیت الله رییسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز را تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در دیدار محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با اشاره به اهمیت همکاری های منطقه ای، گفت: تعمیق روابط و هم افزایی بیشتر کشورهای همسایه می تواند امنیت ساز باشد.

رییسی با تاکید بر اهمیت سازوکارهای چندجانبه در تامین امنیت، به خصوص در حوزه انرژی، تصریح کرد: لازم است هماهنگی و هم افزایی در سیاست های انرژی کشورهای تولید کننده، حفظ و تقویت شود.

آیت الله رییسی اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید را توسعه و تعمیق روابط و همکاری با کشورهای منطقه و همسایه دانست و تاکید کرد: تهران همکاری های منطقه ای را به نفع صلح، امنیت و پیشرفت ملت های منطقه می داند و از آن استقبال می کند.

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های همکاری تهران - دوحه در بخش های مختلف سیاسی اقتصادی و فرهنگی گفت: آمادگی داریم تمام زمینه های توسعه همکاری های دوجانبه و منطقه ای را به نفع دو ملت فعال سازیم.

رییسی با بیان اینکه حضور بیگانگان در غرب آسیا ناامنی و نگرانی ها را افزایش می دهد، اظهارداشت: بیگانگان به هویت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رسمی امیر قطر از آیت الله رییسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز

دعوت رسمی امیر قطر از آیت الله رییسی برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز