مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-27اجتماعي

طرح جامع تقسیمات کشوری در استان تهران مشکلات موجود را حل می کند


چند نقطه در استان تهران مشکلات تقسیمات کشوری دارند، که یک بار برای همیشه با طرح جامع تقسیمات کشوری درصدد رفع این مشکلات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای مرتضی گرد تهران در جمع خبرنگاران گفت: روستای مرتضی گرد روستایی متراکم و چسبیده به شهر تهران است، که از حداقل های رفاهی نیز بی بهره است، متأسفانه در برهه ای در سالیان گذشته به واسطه ساخت و سازهای متعدد غیرمجاز سیما و منظر این روستا نامناسب شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در این روستا طی سال های اخیر کنترل شده است، گفت: از آنجایی که سرانه ها و نظم و نظام شهری در این روستا رعایت نشده است، مجموعه بافت مسکونی و تجاری این روستا غیر فنی و غیر مهندسی است و در حال سامان دهی مشکلات هستیم.

وی اختلافات تقسیمات کشوری در مرتضی گرد را عامل ایجاد نابسامانی های موجود دانست و گفت: در سفر امروز کلنگ پروژه آبرسانی به 32 روستا استان تهران با اعتبار 270 میلیارد تومان توسط آبفا استان تهران زده شد، این 32 روستا آب داشته اند، اما مشکلاتی در خصوص مسائل آب داشته اند، که با اجرای این طرح برطرف می شود.

نماینده عالی دولت در استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان شهر شدن مرتضی گرد گفت: ما نمی توانیم، برای شهر شدن این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع تقسیمات کشوری در استان تهران مشکلات موجود را حل می کند

طرح جامع تقسیمات کشوری در استان تهران مشکلات موجود را حل می کند