مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-27سياسي

رزمایش امنیتی نیروی زمینی سپاه پایان یافت


آخرین مرحله از رزمایش امنیتی نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی و مرزی شاهرخت خراسان جنوبی برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، با هدف تقویت و ارتقای آمادگی های رزمی و دفاعی یگان های نیروی زمینی سپاه برای مقابله با گروهک های تروریستی، تکفیری، تهدیدات احتمالی و همچنین انتقال تجربه به نسل جدید پاسداران نیرو، رزمایش امنیتی قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی و مرزی شاهرخت به وسعت تقریبی 500 کیلومتر مربع برگزار شد.

در این رزمایش هفت روزه، واحدهای پهپادی، هوانیروز، زرهی، توپخانه، فاوا، یگان های پیاده و تکاوری، همراه با واحدهای جنگ الکترونیک، عملیات ترکیبی مقابله با تهدیدات تروریستی احتمالی را به مرحله اجرا در آوردند.

در این رزمایش که با بهره گیری از آخرین تاکتیک های رزمی و استفاده از مهمات ویژه و بر اساس سریال های جنگی و کاملاً شبیه سازی شده با محیط و شرایط محتمل تهدیدات انجام شد، هماهنگی و همپوشانی سیستم های مختلف مورد توجه جدی فرماندهان و رزمندگان شرکت کننده قرار گرفت.

از ویژگی های ممتاز این رزمایش می توان به روحیه و توانمندی بالای رزمندگان شرکت کننده از یک سو و استقبال پرشور مردمی از واحدهای گوناگون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی رزمایش یاد کرد که بی تردید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش امنیتی نیروی زمینی سپاه پایان یافت

رزمایش امنیتی نیروی زمینی سپاه پایان یافت