مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-27سياسي

ساختمان اداری و سوله اقلام امدادی هلال احمر قرچک افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، ساختمان اداری و سوله اقلام امدادی هلال احمر شهرستان قرچک صبح امروز با حضور جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر،  خطیبی فرماندار قرچک، فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و سایر مسئولان افتتاح شد.

گفتنی است ساختمان اداری این جمعیت جنب کمیته امداد و سوله دپوی اقلام امدادی در شهرک کارگر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

رفع کاستی های اداری و استقرار کامل ادارات در شهرستان ها از اولویت های استانداری است معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: رفع کاستی های اداری و استقرار کامل ادارات در شهرستان های تازه تأسیس از اولویت های استانداری است که باید با فوریت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سیدعباس جوهری پیش از ظهرامروز در آیین افتتاح هلال احمر قرچک، اظهار کرد: افتتاح شعبه هلال احمر در قرچک اگر چه با تأخیر رخ داد اما اتفاق مبارکی است، چرا که مجموعه هلال احمر از جمله ضروریات هر منطقه ای بوده و در تمامی لحظات حساس کمک حال است، اما باید به ارتقای ساختار و امکانات آن توجه ویژه شود.

وی گفت: هلال احمر با جذب جوانان باید بتواند گام رو به جلوتری برای شخصیت سازی این قشر مهم بردارد و احسان، مواسات و هر حرکتی که برای کمک به بشریت است را تقویت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان اداری و سوله اقلام امدادی هلال احمر قرچک افتتاح شد

ساختمان اداری و سوله اقلام امدادی هلال احمر قرچک افتتاح شد