مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-27اقتصادي

آمادگی استان اردبیل برای همکاری در اجرای انواع طرح های گردشگری


برای اجرای انواع طرح های گردشگری در استان اردبیل از جمله هتل 5 ستاره، هتل کلینیک ، کمپ های پذیرایی از مسافران و ارتقای هتل های موجود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران اظهار کرد: برای اجرای انواع طرح های گردشگری در استان اردبیل از جمله هتل 5 ستاره، هتل کلینیک ، کمپ های پذیرایی از مسافران و ارتقای هتل های موجود، آماده همکاری و هماهنگی با شرکت توسعه گردشگری هستیم و حمایت های لازم برای رونق گردشگری استان انجام می شود.

وی افزود: تسریع در انجام مطالعات، تهیه نقشه ها و اخذ مجوزهای لازم اهمیت داشته و آغاز عملیات اجرایی در فصل کاری پروژه های گردشگری ضروری است.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری استان اردبیل، استفاده از این ظرفیت ها برای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی با همکاری سرمایه گذاران، گامی برای استفاده بهینه از این منابع در راستای افزایش مسافر است.

اجرای پروژه های گردشگری از اولین روز فصل کاری آغاز می شود علی لطفی، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز در این نشست گفت: ارتقای هتل های شرکت به 5 ستاره و هتل کلینیک، اجرای طرح های گردشگری از قبیل کمپ پذیرایی و اقامتی و ایجاد نمایشگاه های دائمی صنایع دستی در مناطق گردشگری و تاریخی، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استان اردبیل برای همکاری در اجرای انواع طرح های گردشگری

آمادگی استان اردبیل برای همکاری در اجرای انواع طرح های گردشگری