مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-27سياسي

مشکلات مطرح شده توسط مردم در سفرهای شهرستانی 3 ماهه به سرانجام برسد


استاندار اصفهان درخصوص زمان پیگیری مسائل طرح شده توسط مردم در سفرهای شهرستانی گفت: برای پیگیری ها فرجه مشخص کردیم و نیاز است که تمام آن ها در مدت 3 ماه به سرانجام برسد ضمن اینکه برای برخی مسائل نیز همان زمان تصمیم گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز در حاشیه سفر خود به شهرستان تیران و کرون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از صبح به یادمان شهدا رفتیم و به شهدا ادای احترام کردیم، پس از آن به مناطق روستایی سر زدیم و چند مسأله درخصوص نوسازی ساختمان های روستایی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان مسأله ای درخصوص بحث آب و گاز داشتند که قرار شد مورد بررسی قرار بگیرد، ادامه داد: پس از آن یکی از واحدهای صنعتی شهرستان که به تازگی به اتمام رسیده افتتاح شد و امیدوارم این مجموعه بتواند با قوت خود به ظرفیتی برای تولید مواد پروتیینی و گوشت بوقلمون در سطح استان و کشور تبدیل شود.

مرتضوی با بیان اینکه در مسیر نیز گره های ترافیکی و پروژه هایی که سال هاست باقی مانده و به سرانجام نرسیده مورد بازدید قرار گرفت، توضیح داد: این بازدیدها به این منظور صورت گرفت تا مسائل آن در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار بگیرد و نسبت به چالش هایی که مطرح شد و مشکلاتی که وجود دارد تصمیم هایی گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مطرح شده توسط مردم در سفرهای شهرستانی 3 ماهه به سرانجام برسد

مشکلات مطرح شده توسط مردم در سفرهای شهرستانی 3 ماهه به سرانجام برسد