مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-27سياسي

آغاز واکسیناسیون کرونای گروه سنی 9 تا 12 سال در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون کرونای گروه سنی 9 تا 12 سال در استان آغاز شد.

- غلامرضا شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون کرونا برای کودکان بین 9 تا 12 سال در استان از امروز آغاز شد.

وی تصریح کرد: برای این گروه سنی واکسن های سینوفارم و پاستوکووت تزریق می شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مورد تزریق نوبت سوم واکسن کرونا برای گروه سنی زیر 18 سال هنوز از سوی وزارت بهداشت دستورالعملی صادر نشده است، گفت: در روز گذشته تردد به شهرهای قرمز و نارنجی تنها با داشتن کارت واکسیناسیون امکان پذیر بوده و در غیر این صورت این ترددها مشمول جریمه خواهد شد.

شریف زاده با بیان اینکه در طی شبانه روز گذشته از مجموع 881 تست ملوکولی و سریع انجام شده در استان در راستای تشخیص بیماری کرونا 354 بیمار جدید شناسایی شده است، یادآور شد: از این تعداد شش مورد مربوط به بشرویه، 112 مورد مربوط به بیرجند، دو مورد مربوط به خوسف، دو مورد مربوط به درمیان، سه مورد مربوط به زیرکوه، 37 مورد مربوط به سرایان، هفت مورد مربوط به سربیشه، 51 مورد مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کرونای گروه سنی 9 تا 12 سال در خراسان جنوبی

آغاز واکسیناسیون کرونای گروه سنی 9 تا 12 سال در خراسان جنوبی