مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-27سياسي

هشتادمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به ماموریت دریایی اعزام شد


هشتادمین ناوگروه رزمی، اطلاعاتی و آموزشی نیروی دریایی ارتش با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش، از بندرعباس برای انجام ماموریت دریایی به آب‍های بین المللی اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در مراسم اعزام هشتادمین ناوگروه رزمی، اطلاعاتی و آموزشی نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم نداجا اظهار کرد: امروز اگر دشمن از نیروی دریایی ما فاصله می گیرد یعنی می داند قدرت دریایی ما چقدر است و اگر امروز در خلیج عدن و شمال اقیانوس هند و سایر دریاها حضور نیروی دریایی را می بینیم و امنیت برقرار می کنیم یعنی اقتدار دریایی داریم.

وی با بیان ظرفیت های دریایی در کشورمان در شمال و جنوب ایران اسلامی، افزود: هرچقدر ما توانمند باشیم می توانیم از این فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است استفاده کنیم.

  امیر دریادار سیاری با بیان اینکه دریا هم منبع قدرت است و هم ثروت و اگر ما تاکنون از دریا برای قدرت و ثروت استفاده نکردیم علتش توطئه های استعمار و استکبار بوده است، تصریح کرد: دریا منافعی دارد و حضرت آقا زمانی که از ناوگان جنوب بازدید کردند منافع دریاها را متعلق به ملت ها دانست و راه این بهره برداری نیز اقتدار است که اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتادمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به ماموریت دریایی اعزام شد

هشتادمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به ماموریت دریایی اعزام شد