مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-27پزشكي

فوت سه بیمار مبتلا به امیکرون در آذربایجان شرقی


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تاکنون سه بیمار در اثر ابتلا به سویه امیکرون ویروس کرونا در استان ما فوت شدند و موارد ابتلا نیز به صورت صعودی در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، دکتر سیمین خیاط زاده در خصوص آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: موارد ابتلا و درگیری با سویه امیکرون ویروس کرونا در استان ما در حال افزایش بوده و تعداد مراجعین سرپایی نیز زیاد شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 103 مورد مبتلا به سویه امیکرون در آذربایجان شرقی شناسایی شده است که از این تعداد نیز سه نفر آنها فوت کردند که دو نفر آنها هیچ واکسنی تزریق نکرده بودند و نفر سوم نیز دز سوم را تزریق نکرده بود اما هر سه مورد دارای بیماری زمینه ای بودند.

وی افزود: روزانه به طور میانگین 55 تا 60 مورد مثبت ابتلا به امیکرون را در استان شناسایی می کنیم که تعداد فوتی ها در استان ما فعلا افزایش نیافته است اما شیب موارد مثبت ابتلا به صورت صعودی است.

خیاط زاده در رابطه با علائم ابتلا این سویه خاطرنشان کرد: سویه امیکرون نیز مانند سویه های قبلی ویروس کرونا است اما با این تفاوت که در سویه های قبلی افراد حس بویایی و چشایی خود را به طور کامل از دست می دادند ولی در این سویه به میزان بسیار کمی از حواس کاسته می شود همچنین اشک ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت سه بیمار مبتلا به امیکرون در آذربایجان شرقی

فوت سه بیمار مبتلا به امیکرون در آذربایجان شرقی