مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-27اجتماعي

کولاک در محور هراز/ ورود خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بارش شدید برف باعث کندی عبور و مرور وسایل نقلیه از محور هراز و فیروزکوه شده است.

- ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی و جوی محورهای هراز، فیروز کوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش برف و بوران شدید و مقطعی در محدوده امامزاده هاشم(ع) نیمه سنگین در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل راهداری با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر و مشغول پاکسازی سطح جاده ها هستند، گفت: به دلیل برف سطح محورهای هراز و فیروزکوه بسیار لغزنده شده و رانندگان با احتیاط بیشتری تردد میکنند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: تردد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده خودروها بدون ترافیک در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، ابراز کرد: مسافرانی که سفر ضروری را در پیش ندارند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک در محور هراز/ ورود خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع

کولاک در محور هراز/ ورود خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع