مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-27پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی تهران ، میزبان دانشجویان عراقی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای گذراندن بخشی از آموزش دانشجویان در عراق و بخشی دیگر در ایران، - گفت: ما هم اکنون نیز میزبان جمع قابل توجهی از دانشجویان عراقی در دانشگاه برای دوره های مختلف هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست دیدار با مدیرکل روابط خارجی و فرهنگی وزارت آموزش عالی و پژوهش های علمی عراق گفت: همان طور که می دانید 20 درصد مسأله سلامت به صورت خدمات بهداشتی و درمانی است و 80 درصد مابقی به همکاری های بین بخشی با سایر وزارتخانه ها، ارگان ها و رسانه ها وابسته است.

مسائلی چون چاقی، فشارخون و بیماری های مربوط به قلب و عروق با کمک همکاری های بین بخشی قابل پیشگیری و درمان هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران تجربه بسیار خوبی در بحث شبکه سازی بهداشتی، نظام ارجاع و پزشک خانواده دارد، اظهار داشت: هر یک دلاری که در بهداشت سرمایه گذاری نکنیم به 1000 دلار هزینه در درمان تبدیل می شود بنابراین به منظور گسترش این مباحث در دو کشور باید برنامه ریزی جدی انجام شود.

دکتر قناعتی با بیان اینکه در بحث گردشگری سلامت با توجه به ظرفیت های قابل توجه و ارزان بودن خدمات علاقه مندیم به برادران عراقی کمک کنیم، افزود: البته به دلیل مسائلی که تاکنون وجود داشته، سازمان دهی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی تهران ، میزبان دانشجویان عراقی

دانشگاه علوم پزشکی تهران ، میزبان دانشجویان عراقی